Ezt az oldalt az általam tartott előadásoknak és gyakorlatoknak csináltam. Nem minden gyakorlathoz van prezentáció, ugyanis a blogomon megtalálható cikkek alapján készülne úgyis. Mindenképpen ajánlott tehát a cikkeket elolvasni, mert még ha van is prezentáció, nem magyarázza el részletesen a dolgokat. A feladatok megoldásai előrhetőek GitHub-on. A prezentációk sajtóhibáit tipikusan csak a repóban javítom, szóval érdemesebb azt olvasni a lenti .pdf-ek helyett.
Ez minden újraindítás után el fog tűnni, de mivel a parancs bugos, nem javaslom, hogy permanenssé tegyed.
Haladó grafika
Irodalomjegyzék https://users.aalto.fi/~lehtinj7/ - Teaching/Advanced Computer Graphics (Aalto University, 2017) http://blog.selfshadow.com/publications/s2016-... - Recent Advances in Physically Based Shading (Lucasfilm, 2016) https://eheitzresearch.wordpress.com/... - Polygonal-Light Shading with Linearly Transformed Cosines (Ubisoft/Unity, 2016) http://blog.selfshadow.com/publications/s2015-... - Extending the Disney BRDF to a BSDF (Disney, 2015) https://seblagarde.files.wordpress.com/... - Moving Frostbite to Physically Based Rendering (DICE, 2014) http://blog.selfshadow.com/publications/s2013-shading-course/karis/... - Real Shading in Unreal Engine 4 (Epic, 2013) https://www.dropbox.com/s/sjfsthn3ha6tgtj/463473.pdf?dl=0 - Directional Reflectance and ... [BRDF] (Nicodemus, 1964) |